Gwarancja i serwis

Drodzy klienci i partnerzy

Wszystkie towary(z wyjątkiem materiałów eksploatacyjnych) objęte są gwarancją 2 lata od momentu otrzymania towaru, jesteśmy pewni jakości wytwarzanych produktów i bez zbędnych problemów usuwamy wszystkie możliwe wady.

Co zrobić, gdy:

1. Zamówiony towar ma jakiś defekt.

W tym przypadku, będąc w oddziale DHL lub innej firmy kurierskiej, należy zgłosić do naszego managera o tym uszkodzeniu (pod warunkiem, że otwieranie opakowania i sprawdzenie towaru na integralność odbywało się w obecności przedstawiciela firmy DHL lub innej firmy kurierskiej, odpowiednio).

*Nasi specjaliści sprawdzają każdy towar przed wysłaniem.

2. Zakupiony towar po jakimś czasie przestał jak należy działać.

2.1 Jeśli okres gwarancji towaru nie upłynął, firma dokona naprawy gwarancyjnej lub wymiany sprzętu bez dodatkowych opłat.

Przed tym jak zrobić wysyłanie towaru, prosimy o kontakt z naszym managerem.

2.2 Jeżeli termin gwarancji upłynął, produkt może być przekazany do punktu serwisowego w celu usunięcia problemów

* Zajmujemy się sprzedażą tylko produktów wysokiej jakości, które mają niezbędne certyfikaty jakości!


Jakieś pytania? Skontaktuj się z naszym konsultantem i oszczędzaj czas!

Kontakty: telefon: +48519581018 (Viber)

Skype: show.plus

e-mail: showpluspl@gmail.com


Umowy gwarancyjne:

1. Gwarancja obowiązuje od daty sprzedaży towaru.

2. W przypadku, gdy towar ulegnie uszkodzeniu nie z winy kupującego w ciągu okresu gwarancji, sprzedawca zobowiązany jest do naprawy lub wymiany wadliwego towaru bez dodatkowych opłat.

3. Naprawy gwarancyjne i serwis wykonywane są w ciągu 30 dni roboczych, wyłącznie za okazaniem niniejszej karty gwarancyjnej. Okres gwarancji ulega przedłużeniu o czas trwania naprawy.

4. Dostawca nie ponosi zobowiązania gwarancyjne w przypadkach:

- mechanicznych, termicznych, chemicznych i innych uszkodzeń towaru;

- awarii z powodu nieprzestrzegania zasad użytkowania towaru;

- samodzielnej naprawy lub modernizacji sprzętu;

5. Gwarancją nie są objęte materiały eksploatacyjne i inne części, które mają ograniczony okres użytkowania.

6. Na okres naprawy gwarancyjnej podobny sprawny towar nie zostanie wydane.

7. Uprawnienia z tytuły gwarancji nie obejmują prawa kupującego do domagania się zwrotu utraconych zysków w związku z awarią produktu.

8. Kupujący zobowiązany jest dostarczyć wadliwy towar do sprzedawcy na własny koszt.